Maliyyə Sənayesi

Başqasının maliyyə dövriyyəsi ilə işləyərkən açıq ünsiyyət xətlərinin olması vacibdir. Müştərilər maliyyələrini idarə etdiklərini hiss etməlidirlər və investisiya planlarında edilən dəyişikliklərdən xəbərdar olmalıdırlar. Maliyyə maraqlarının nümayəndəsi olaraq, şəffaf müştəri xidmətlərinin olması bankın uğurundan xəbər verir.

Köhnə ünsiyyət üsullarından istifadə edən bankların aşağıdakı problemlərlə qarşılaşması qaçınılmazdır.
  1. Müştərilərin zənglərinin operator tərəfindən cavablanmazdan əvvəl uzun müddət xəttdə gözləməsi
  2. Regional ofislərdə müştəri dəstəyi əksikliyi
  3. Müştərinin seçimlərinə əsasən yardım göstərmək (dil, məlumat, köçürmə və s.)
  4. Yüksək əməliyyat xərcləri
  5. müştəri zəngləri ilə bağlı hər hansı bir hesbat və reportinq olmaması

Bugünkü iqtisadiyyatda, inkişaf etdirilmiş müştəri dəstəyi və xidməti olan bank rəqabətdə qalacaq və nəticədə uğurlu olacaqdır.
Qısa gözləmə müddəti və zənglərinizi qəbul edən təcrübəli mütəxəssislərin köməyi ilə müştərilərinizə ehtiyac duyduqlarını verdiyinizə əmin ola bilərsiniz.
Maliyyə və bank müştəriləri dünya miqyasında mövcuddur və Instacall müştərilərinizə hərtərəfli dəstək verəcək texnologiyadır.

Instacall bank və maliyyə sənayesinə nə verə bilər?

Instacall-un əsas xüsusiyyətləri bunlardır: Zəng xidmətləri, zəngin yönləndirilmə imkanı, səsli mesaj, hesabat və monitorinq. Ticket (müraciətlərin idarəedilməsi) və sifariş idarəetmə (zəng əsasında sifarişin yaradılması) kimi əlavə funksionallıqlar əsas sistemin imkanlarına əlavə olaraq həyata keçirildi.

Instacall Bulud əsaslı Çağrı Mərkəzi:

  1. Kompüter və telefonu vahid sistemdə birləşdirərək, agentlərin telefon danışığı ilə müştərilərlə əlaqə saxlaması və bütün zənglərin ardıcıl və daimi qeydlərinin aparmasını təmin edir.
  2. Müştərilərin sual və müraciətlərindən asılı olaraq, müvafiq agentlə danışmalarını təmin etmək üçün interaktiv səsli cavablandırma (IVR) ilə zəng yönləndirməsini özündə cəmləşdirir.
  3. Yüksək səviyyəli dashboard (lövhə), ortalama zəng müddəti, zəng gözləmə müddəti və s. kimi məlumatların daxil olduğu detallı reportinq və hesabatlar təmin edir.
  4. Bulud əsaslı olduğundan, çağrı mərkəzinizin hər hansı bir hardware sistemdə yerləşdirilməsi və ya saxlanması ehtiyacını aradan qaldıraraq, sadəcə internet və computer vasitəsilə asan və effektiv çağrı mərkəzi təmin edir.

Bizimlə əlaqə saxlayın


Əfsuslar olsun ki, qeyd etdiyiniz nömrə artıq aktiv deyil.
Qeyd etdiyiniz nömrə aktivdir.

Ünvanımız