Səhiyyə Sənayesi

Xəstəxana və klinikalar peşəkarlıq, etika və şəxsi məsuliyyətin ən yüksək standartlarını təmsil edirlər. Ən yaxşı xidməti göstərərək, xəstələri həssaslıq və empatiya ilə müalicə edərək insanların etimadını qazanmalıdırlar. Klinika xidmət etdikləri şəxslərin həyatlarını yaxşılaşdırmağa, hər zaman əlçatan olmağa və ən yaxşı nəticələr və yüksək keyfiyyətli xidmət göstərməyə çalışır. Eyni zamanda, onlar hər zaman əl çatan olmalı, hər zaman müştəri və xəstələr onlarla rahatlıqla əlaqə saxlaya bilməlidirlər.

Klinikalar və xəstəxanalar xəstələri ilə ünsiyyət qurmaq üçün əsas vasitə olaraq sabit bağlantılardan və bir neçə mobil telefondan istifadə edirlər. Bu ünsiyyət üsulları aşağıdakı problemləri yaradır:
  1. Xəttlər məşğul olduğundan əlaqə saxlaya bilməyən müştəriləri (xəstələri) itirməsi
  2. Xəstənin əlaqə məlumatların vaxtaşırı itirməsi
  3. Eyni şəxsi dəfələrlə qeydiyyata alınması
  4. Qeydiyyata çox vaxt sərf edilməsi

Bu səbəbdən, minlərlə müştəri ilə xəstəxana və klinikalar arasındakı ünsiyyət problemini həll edəcək vasitəyə ehtiyac var.
Bu üsul əvvəlki ünsiyyət vasitələrini əvəz edəcək, müasir bir həll yolu olmalıdır.

Bu problemə Instacall-un həll yolu var!

Instacall-un əsas xüsusiyyətləri bunlardır: Zəng xidmətləri, zəngin yönləndirilmə imkanı, səsli mesaj, hesabat və monitorinq. Ticket (Müraciətlərin idarəedilməsi) və sifariş idarəetmə (zəng əsasında sifarişin yaradılması) kimi əlavə funksionallıqlar əsas sistemin imkanlarına əlavə olaraq həyata keçirilir.

Beləliklə, bu vəziyyətdə komandamızın həll etməli olduğu çətinliklər bunlar idi:
  1. Xəstələr ilə ünsiyyət qurmağın asan yolunu təmin etmək
  2. Zəng qəbulu prosesini optimallaşdırmaq
  3. Böyük miqdarda strukturlaşdırılmış məlumatlarla qarşılıqlı əlaqədəola biləcək effektiv bir yol təqdim etmək.

Instacall Bulud əsaslı Çağrı Mərkəzi:

  1. Kompüter və telefonu vahid sistemdə birləşdirərək, agentlərin telefon danışığı ilə müştərilərlə əlaqə saxlaması və bütün zənglərin ardıcıl və daimi qeydlərinin aparmasını təmin edir.
  2. Müştərilərin sual və müraciətlərindən asılı olaraq, müvafiq agentlə danışmalarını təmin etmək üçün interaktiv səsli cavablandırma (IVR) ilə zəng yönləndirməsini özündə cəmləşdirir.
  3. bulud əsaslı olduğundan, çağrı mərkəzinizin hər hansı bir hardware sistemdə yerləşdirilməsi və ya saxlanması ehtiyacını aradan qaldıraraq, sadəcə internet və computer vasitəsilə asan və effektiv çağrı mərkəzi təmin edir.

Bizimlə əlaqə saxlayın


Əfsuslar olsun ki, qeyd etdiyiniz nömrə artıq aktiv deyil.
Qeyd etdiyiniz nömrə aktivdir.

Ünvanımız