Səhiyyə
Vaxt çox dəyərlidir, xüsusilə də səhiyyə sektorunda xəstələrlə ünsiyyət zamanı təcili tədbirlər görmək vacibdir. Bununla belə, qüsursuz müştəri xidmətinə mane olan bəzi problemlər mövcuddur.
Instacall proqram təminatından əvvəl:
- Operatorlar xoşagəlməz müştəri təcrübələri ilə bağlı birbaşa təşkilata müraciət etmirlər
- Agentlər yanlış məlumat verirlər və ya diqqətsizlik səbəbindən səhvə yol verirlər
- Zənglərin keyfiyyətinə nəzarət edilmir
- Tibbi məlumatların idarəedilməsi qeyri-mütəşəkkildir
- Xəstələrə telefonla dəstək seçimindən başqa heç bir kommunikasiya vasitə kanalı verilmir
Səhiyyə sektoru Instacall-dan necə faydalana bilər?
- Bulud üzərindən IVR funksiyası xəstələrin məlumat sorğularını özlərinin həyata keçirməsinə kömək edir
- Buludda yerləşdirilən zəng mərkəzi xəstəni mümkün olan ən yaxşı həll və ya resursa yönləndirir
- Zəng sisteminin bir platformada olması şöbələr arası əlaqəni inkişaf etdirir
- CRM - Müştərilərlə Əlaqələrin İdarəetməsi Sisteminin inteqrasiyası xəstələrə aid sənədləri, sorğuları və tarixçəni əldə etməyi asanlaşdırır
- Geri zəngetmə funksiyası vaxta qənaət edir və zəng edənlərin gözləmə müddətini azaltmaqla müştəri məmnuniyyətini artırır
- Kampaniyaları əvvəlcədən mövcud olan müştəri siyahısı ilə avtomatik idarə edə bilərsiniz
- Real vaxt rejimində monitorinq sizə agentlərinizin zəng edənlərlə necə münasibət qurduğunu müşahidə etmək üçün imkan verir
Instacall Bulud əsaslı Çağrı Mərkəzi:
- Kompüter və telefonu vahid sistemdə birləşdirərək, agentlərin telefon danışığı ilə müştərilərlə əlaqə saxlaması və bütün zənglərin ardıcıl və daimi qeydlərinin aparmasını təmin edir.
- Müştərilərin sual və müraciətlərindən asılı olaraq, müvafiq agentlə danışmalarını təmin etmək üçün interaktiv səsli cavablandırma (IVR) ilə zəng yönləndirməsini özündə cəmləşdirir.
- Yüksək səviyyəli dashboard (lövhə), ortalama zəng müddəti, zəng gözləmə müddəti və s. kimi məlumatların daxil olduğu detallı reportinq və hesabatlar təmin edir.
- Bulud əsaslı olduğundan, çağrı mərkəzinizin hər hansı bir hardware sistemdə yerləşdirilməsi və ya saxlanması ehtiyacını aradan qaldıraraq, sadəcə internet və computer vasitəsilə asan və effektiv çağrı mərkəzi təmin edir.