İctimai sektor

Dövlət qurumları tez-tez yüksək həcmdə telefon zəngləri alır. Zəng edənlərin çoxluğu səbəbindən bir çox insan gözləməyə alınır və bir şəxslə danışmaq üçün uzun müddət gözləyir və ya telefon zənglərinə cavab verilmir. Instacall çağrı mərkəzi həlli agentlərə ümumi məhsuldarlığını artırarkən təcili zənglərə dərhal cavab verməyə imkan verir.

Instacall proqram təminatından əvvəl:
  1. Vətəndaşlar suallarına cavab tapmaq üçün xəttdə çox gözləyirlər.
  2. Müştəri xidmətləri ilə bağlı sorğular səmərəsiz idarə olunur.
  3. Agentlərin performans göstəricilərini izləmək və təhlil etmək mümkün deyil.
  4. Ənənəvi zəng mərkəzləri köhnə və bahalıdır.

Dövlət sektoru Instacall-dan necə faydalana bilər?

  1. Zənglərin düzgün agentlərə yönləndirilməsi ilə vətəndaşlara problemlərin daha sürətli həllinə kömək edə bilərsiniz.
  2. Özünə xidmət menyuları ilə istifadə edilən IVR-lar qurumdakı agentlərin təlaşını azaldır.
  3. Agentlər FAQ (Ən çox verilən suallar) köməyi ilə müsbət həllər tapmağa və suallara cavab verməyə öyrədilir. Beləliklə, vətəndaşlar onları maraqlandıran suallara cavab tapacaq, istifadə etdikləri dövlət xidmətindən daha məmnun qalacaqlar.
  4. Məlumatların daha yaxşı toplanması və istifadəsi ilə zəng edənin məlumatlarını çıxara və göstərilən xidməti inkişaf etdirə bilərsiniz.
  5. Fövqəladə hadisələrə cavablar vaxtında verilir və zənglər lazım olan yerə ən qısa müddətdə göndərilir.
  6. Sizin xüsusi ehtiyaclarınıza uyğunlaşdırılmış bu sistem fırıldaqçılıq, israfçılıq və ya sui-istifadə halları ilə bağlı şikayətləri anonim şəkildə toplaya bilər.
  7. Bulud əsaslı Instacall tez quraşdırılır və ənənəvi zəng mərkəzinin yaratdığı bütün xərcləri aradan qaldırır.

Instacall Bulud əsaslı Çağrı Mərkəzi:

  1. Kompüter və telefonu vahid sistemdə birləşdirərək, agentlərin telefon danışığı ilə müştərilərlə əlaqə saxlaması və bütün zənglərin ardıcıl və daimi qeydlərinin aparmasını təmin edir.
  2. Müştərilərin sual və müraciətlərindən asılı olaraq, müvafiq agentlə danışmalarını təmin etmək üçün interaktiv səsli cavablandırma (IVR) ilə zəng yönləndirməsini özündə cəmləşdirir.
  3. Yüksək səviyyəli dashboard (lövhə), ortalama zəng müddəti, zəng gözləmə müddəti və s. kimi məlumatların daxil olduğu detallı reportinq və hesabatlar təmin edir.
  4. Bulud əsaslı olduğundan, çağrı mərkəzinizin hər hansı bir hardware sistemdə yerləşdirilməsi və ya saxlanması ehtiyacını aradan qaldıraraq, sadəcə internet və computer vasitəsilə asan və effektiv çağrı mərkəzi təmin edir.

Bizimlə əlaqə saxlayın

Ünvanımız