Pərakəndə Ticarət Sektoru

Müasir dövrdə istehlakçılar mağazada, telefonda və onlayn da daxil olmaqla müxtəlif kanallarda xidmət alacaqlarını gözləyirlər. Müştərinin problemi və ya sualı olduqda dərhal xidmət ala bilmək istəyirlər. Müştərilərlədaimi ünsiyyət qurmalı sahələrdən biri pərakəndə ticarət müəssisələridir və onlar 7/24 xidmət göstərməlidirlər.

Bu halda pərakəndə ticarət müəssisələri aşağıdakı problemlərlə üzləşə bilər:
  1. Onlayn xidmət göstərən rəqiblərdən özünü fərqləndirmə imkanı
  2. Mağazada müştəri xidmətinin qurulması və idarə edilməsi çətin, bahalı və vaxt aparan ola bilməsi
  3. Zəng həcminin çox olmasına baxmayaraq, zənglərin qəbul edilə bilməsi
  4. Ənənəvi çağrı mərkəzi üsullarından istifadə etməklə müştəri dəstəyinin səviyyəsini ölçmək çətinliyi
  5. Zənglər barədə detallı hesabat əldə edilməməsi

Bizneslə bağlı problemlər:

  1. Sistemə gələn zəngləri səmərəli şəkildə yönləndirə və idarə edilməsi
  2. Müştərilərin çağrı mərkəzini ilə ilk dəfə əlaqə saxladıqda neçə probleminin həll olunduğunu ölçülməsi
  3. Mərkəzləşdirilmiş müştəri dəstəyi
  4. Müştəri xidmətlərini təcrübəyə uyğunlaşdırılması

Bulud çağrı mərkəzi pərakəndə ticarət müəssisələrinə ən effektiv onlayn və telefonla müştəri xidməti təmin edir. Bu müştərilərin fiziki yerləşmə yerlərindən asılı olmayaraq, razı qalmalarını təmin edir. Sahibkarlar Instacall-dan istifadə etməklə müştərilərə xidmət etməkdən çəkinmədən məhsullarına, gündəlik əməliyyatlara və biznes planlarına diqqət ayıra bilərlər.

Pərakəndə ticarət müəssisələri əvvəlki ünsiyyət vasitələrini əvəz etmək üçün müasir, genişlənən bir həll yolu axtarırdı və Instacall bu axtarılan həll yoludur.

Instacall pərakəndə ticarət sektoruna nə verə bilər?

Instacall-un əsas xüsusiyyətləri bunlardır: Zəng xidmətləri, zəngin yönləndirilmə imkanı, səsli mesaj, hesabat və monitorinq. Ticket ( müraciətlərin idarəedilməsi) və sifariş idarəetmə (zəng əsasında sifarişin yaradılması) kimi əlavə funksionallıqlar əsas sistemin imkanlarına əlavə olaraq həyata keçirildi.

Buna görə də, bu vəziyyətdə komandamız üçün əsas məsələlər bunlardır:
  1. Vahid çağrı mərkəzinin yaradılması
  2. Zəng qəbulu prosesini optimallaşdırmaq
  3. Müştərilərə nə olursa olsun cavab verilməsi
  4. Müştəri dəstəyinin effektivliyinə əmin olmaq üçün hesabat sisteminin yaradılması
  5. Xəttdə gözləmə müddətinin minimuma endirilməsi

Instacall Bulud əsaslı Çağrı Mərkəzi:

  1. Kompüter və telefonu vahid sistemdə birləşdirərək, agentlərin telefon danışığı ilə müştərilərlə əlaqə saxlaması və bütün zənglərin ardıcıl və daimi qeydlərinin aparmasını təmin edir.
  2. Müştərilərin sual və müraciətlərindən asılı olaraq, müvafiq agentlə danışmalarını təmin etmək üçün interaktiv səsli cavablandırma (IVR) ilə zəng yönləndirməsini özündə cəmləşdirir.
  3. Yüksək səviyyəli dashboard (lövhə), ortalama zəng müddəti, zəng gözləmə müddəti və s. kimi məlumatların daxil olduğu detallı reportinq və hesabatlar təmin edir.
  4. Bulud əsaslı olduğundan, çağrı mərkəzinizin hər hansı bir hardware sistemdə yerləşdirilməsi və ya saxlanması ehtiyacını aradan qaldıraraq, sadəcə internet və computer vasitəsilə asan və effektiv çağrı mərkəzi təmin edir.

Bizimlə əlaqə saxlayın


Əfsuslar olsun ki, qeyd etdiyiniz nömrə artıq aktiv deyil.
Qeyd etdiyiniz nömrə aktivdir.

Ünvanımız