Pərakəndə satış
Onlayn alış-veriş və çatdırılma pərakəndə satış sektorunda şərtləri dəyişdirdiyi üçün səmərəliliyinin artırılması və təkmilləşmiş müştəri təcrübəsinin yaradılması mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Instacall proqram təminatından əvvəl:
- Ənənəvi mağazalardan rəqəmsal biznes xidmətlərinə keçmək çətindir.
- Müştərilər bütün kanallar vasitəsilə kommunikasiya qurmağı gözləyirlər.
- Müştərilərə operativ şəkildə cavab verilmir.
- Brend və müştəri arasında münasibətin gözlənilən səviyyədə olmaması loyallığı azaldır.
- Müştərilərlə effektiv kommunikasiya sisteminin olmaması marketinq potensialınızı məhdudlaşdırır.
Pərakəndə satış sektoru Instacall-dan necə faydalana bilər?
- Təkmilləşdirilmiş zəng mərkəzi satışları artırmağınız və müştərilərdən rəy almağınız üçün imkanlar yaradır.
- Instacall proqram təminatının zəng növbəsi, geri zəng və səsli mesaj kimi funksiyaları sizin daim satış etməyinizi və müştərilərin zənglərini cavablamağınızı təmin edir.
- Zəng edənlərin adlarını CRM verilənlər bazanıza əlavə etmək sizə müştərilərinizə fərdiləşdirilmiş xidmət göstərmək şansı verəcək.
- Hesabatlar və analitika sizə toplanmış məlumatlar əsasında yeni qərarlar qəbul etməyə və yüksək səviyyəli xidmət təqdim etməyə imkan verəcək.
- Daha çox müştəriyə çatmaq üçün telemarketinq kampaniyalardan istifadə edə bilərsiniz.
- Müxtəlif kanallarda üzərindən ünsiyyət yaradaraq bütün sorğuları idarə edə biləcəksiniz.
Instacall Bulud əsaslı Çağrı Mərkəzi:
- Kompüter və telefonu vahid sistemdə birləşdirərək, agentlərin telefon danışığı ilə müştərilərlə əlaqə saxlaması və bütün zənglərin ardıcıl və daimi qeydlərinin aparmasını təmin edir.
- Müştərilərin sual və müraciətlərindən asılı olaraq, müvafiq agentlə danışmalarını təmin etmək üçün interaktiv səsli cavablandırma (IVR) ilə zəng yönləndirməsini özündə cəmləşdirir.
- Yüksək səviyyəli dashboard (lövhə), ortalama zəng müddəti, zəng gözləmə müddəti və s. kimi məlumatların daxil olduğu detallı reportinq və hesabatlar təmin edir.
- Bulud əsaslı olduğundan, çağrı mərkəzinizin hər hansı bir hardware sistemdə yerləşdirilməsi və ya saxlanması ehtiyacını aradan qaldıraraq, sadəcə internet və computer vasitəsilə asan və effektiv çağrı mərkəzi təmin edir.