Instacall bizneslərə hər yerdə, istənilən kanalda daha yaxşı müştəri təcrübəsi təqdim etməyə kömək edən güclü bulud əsaslı əlaqə mərkəzi platformasıdır. Siz Instacall Əlaqə Mərkəzi proqram həllinin köməyi ilə müştəri məmnuniyyətini və biznes çevikliyini artıra bilərsiniz.
İntellektual IVR kataloqu avtomatik olaraq zəng edənləri lazımi şöbəyə və ya agentlərə yönləndirəcək.
Zənglərin növbəsi gözləmə müddətini azaltmağın ən əlverişli yoludur və əvvəlcədən müəyyən edilmiş qaydalar və ya prioritetlər sizə zəngləri effektiv idarə etməyə imkan verir.
Müştəriyə siz cavab vermədiyiniz zaman səsli mesaj göndərmək imkanı verilir və siz onu istənilən yerdə və istənilən vaxt birbaşa internet brauzerindən dinləyə bilərsiniz.
Geri zəng, növbə gözləməyə imkanı olmayan müştərilərlə daha sonra əlaqə yaratmağa imkan verir.
Daxil olan zəngləri iş saatları ərzində və ya xaricində yönləndirməklə müştəri təcrübəsini optimallaşdırın.
Kampaniyanızı eyni vaxtda zəng vasitəsilə bütün və potensial müştərilərinizə elan etməyə imkan verir.
Real vaxtda monitorinq sizə müştəriləri xidmətini təkmilləşdirmək üçün operatorların daxil olduğu istənilən zəngi müşahidə etmək və onların fəaliyyətini yoxlamaq imkanı verəcək.
Zəng edənlərin gözləmə müddəti, buraxılmış zənglərin nisbəti və zənglərin həcmi kimi hesabatlar sizə strateji qərarlar qəbul etməyə kömək edəcək.
Bu funksiya sizə zəng detallarını təsdiqləməyə imkan verəcək və bu, yeni işçilərlə təlim sessiyalarında vasitə kimi də istifadə oluna bilər.
19
Razı müştəri
170+
Aktiv agent
150K
Gündəlik zəng
24/7
Texniki dəstək
Komanda işinin gücünə çox böyük əhəmiyyət veririk. Buna görə də, fəaliyyət göstərdiyimiz illər ərzində yüksək motivasiyalı və ixtisaslaşmış İT mütəxəssislərindən ibarət bir heyət qurduq.
Təcrübəli və istedadlı mütəxəssislərimiz həmişə çalışır və heyrətamiz nəticələr verir. Onların əsas iş prinsiplərindən biri layihələr üzərində yeni texnologiyalar və öyrəndikləri bilikləri tətbiq etməkdir.
Müraciətiniz üçün təşəkkürlər! Instacall komandası tezliklə sizinlə əlaqə saxlayacaqdır!